Cine este garantul?
Dyson Technology B.V., cu sediul la De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Țările de Jos.
Cine este garantul?
Dyson Technology B.V., cu sediul la De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Țările de Jos.
Ce acoperă garanția Dyson?
Garanția Dyson este o garanție comercială oferită gratuit la achiziționarea produsului dumneavoastră, care acoperă repararea sau înlocuirea (la discreția Dyson) în cazul în care un dispozitiv Dyson se defectează din cauza unor defecte de materiale sau de manoperă în timpul perioadei de garanție.
În cazul în care o piesă nu se mai găsește în stoc (de exemplu, anumite nuanțe); Dyson va înlocui piesa cu o piesă nouă în stare de funcționare.
Ce nu acoperă garanția Dyson?
Aparatele Dyson sunt proiectate și fabricate pentru a oferi performanță înaltă și constantă pentru utilizare în interior. Dacă un aparat Dyson este utilizat în scopul pentru care a fost conceput și se defectează în perioada de garanție, este responsabilitatea noastră să îl reparăm sau să îl înlocuim.
Cu toate acestea, pot exista cazuri în care garanția Dyson nu acoperă repararea sau înlocuirea. Aceste cazuri sunt enumerate mai jos și vă atragem atenția asupra lor:
Dacă aveți îndoieli cu privire la ceea ce este acoperit de garanția Dyson, vă rugăm să ne contactați.
Cum pot face o solicitare în cadrul garanției Dyson?
Dacă produsul dvs. nu este încă înregistrat la noi, vă rugăm să urmați instrucțiunile de la Înregistrarea dispozitivului Dyson, urmând link-ul: Înregistrarea produselor Dyson
Pentru a solicita o garanție Dyson pentru produsul dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul unuia dintre canalele enumerate în Servicii și asistență | Dyson.com.ro Asistență | Dyson.com.ro
Pentru a efectua o reparație sau o înlocuire în cadrul garanției Dyson, trebuie să furnizați dovada de livrare/achiziție înainte de a face o cerere. Vă rugăm să rețineți că, în lipsa acestui document, orice lucrare va fi taxată.
Când începe și cât durează garanția Dyson?
Garanția este valabilă de la data achiziționării produsului Dyson și durata bunului este următoarea:
Garanție de 1 an pentru:
Unde se aplică garanția Dyson?
Dacă produsul este vândut în UE sau în Regatul Unit, garanția Dyson este valabilă numai dacă (i) produsul este utilizat în țara în care a fost vândut sau (ii) aparatul este utilizat în Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia, Elveția sau Regatul Unit și dacă același model de produs cu aceeași tensiune este vândut în țara respectivă.
Dacă luați produsul în străinătate, garanția poate fi anulată. Cu toate acestea, vom încerca să vă ajutăm în țara respectivă.
Garanția Dyson este trasferabilă?
Garanția Dyson este transferabilă odată cu produsul Dyson, cu condiția prezentării dovezii originale de cumpărare de la un distribuitor autorizat de produse Dyson.