Skip navigation

Termeni și condiții garanție

Cine este garantul?

Dyson Technology B.V., cu sediul la De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Țările de Jos.


Ce acoperă garanția Dyson?

Garanția Dyson este o garanție comercială oferită gratuit la achiziționarea produsului dumneavoastră, care acoperă repararea sau înlocuirea (la discreția Dyson) în cazul în care un dispozitiv Dyson se defectează din cauza unor defecte de materiale sau de manoperă în timpul perioadei de garanție.

În cazul în care o piesă nu se mai găsește în stoc (de exemplu, anumite nuanțe); Dyson va înlocui piesa cu o piesă nouă în stare de funcționare.


Ce nu acoperă garanția Dyson?

Aparatele Dyson sunt proiectate și fabricate pentru a oferi performanță înaltă și constantă pentru utilizare în interior. Dacă un aparat Dyson este utilizat în scopul pentru care a fost conceput și se defectează în perioada de garanție, este responsabilitatea noastră să îl reparăm sau să îl înlocuim.

Cu toate acestea, pot exista cazuri în care garanția Dyson nu acoperă repararea sau înlocuirea. Aceste cazuri sunt enumerate mai jos și vă atragem atenția asupra lor:

  • Uzare normală, inclusiv piese uzate de timp (de exemplu, siguranța electrică, cureaua, bara de perii, bateria, filtrele etc.)
  • Deteriorări accidentale.
  • Defecțiuni cauzate de surse de tensiune care nu corespund valorilor indicate pe eticheta produsului.
  • Deteriorări cauzate de neefectuarea întreținerii recomandate pentru echipament.
  • Îndepărtarea blocajului. În cazul în care Dyson este blocat, consultați manualul de instrucțiuni Dyson pentru detalii privind modul de reparare a blocajului. Dacă nu sunteți sigur, puteți contacta linia de asistență pentru clienți la numărul de telefon gratuit 800 040 467. Un expert Dyson vă va sfătui ce trebuie să faceți.
  • Deteriorări cauzate de surse externe, cum ar fi transportul, condițiile meteorologice, întreruperi sau supratensiuni ale energiei electrice.
  • Defecțiuni care nu sunt sub controlul Dyson.
  • Defecte cauzate de:
    • utilizarea dispozitivului în alte scopuri decât cele prevăzute, fără întreținere sau din neglijență;
    • utilizarea aspiratorului nu în conformitate cu manualul de instrucțiuni Dyson;
    • utilizarea aparatul Dyson altfel decât pentru uz casnic normal în țara în care a fost achiziționat;
    • utilizarea unor piese care nu au fost asamblate sau instalate în conformitate cu instrucțiunile Dyson;
    • utilizarea de piese și accesorii care nu sunt piese originale Dyson;
    • asamblarea sau instalarea incorectă (alta decât de către Dyson);
    • reparații sau modificări efectuate de alte persoane decât Dyson sau agenții săi autorizați.

Dacă aveți îndoieli cu privire la ceea ce este acoperit de garanția Dyson, vă rugăm să ne contactați.


Cum pot face o solicitare în cadrul garanției Dyson?

Dacă produsul dvs. nu este încă înregistrat la noi, vă rugăm să urmați instrucțiunile de la Înregistrarea dispozitivului Dyson, urmând link-ul: Înregistrarea produselor Dyson 

Pentru a solicita o garanție Dyson pentru produsul dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin intermediul unuia dintre canalele enumerate în Servicii și asistență | Dyson.com.ro Asistență | Dyson.com.ro  

Pentru a efectua o reparație sau o înlocuire în cadrul garanției Dyson, trebuie să furnizați dovada de livrare/achiziție înainte de a face o cerere. Vă rugăm să rețineți că, în lipsa acestui document, orice lucrare va fi taxată.


Când începe și cât durează garanția Dyson?

Garanția este valabilă de la data achiziționării produsului Dyson și durata bunului este următoarea:


Garanție de 2 ani pentru:

  • Aspiratoare fără fir
  • Ventilatoare și aeroterme
  • Purificatoare și umidificatoare de aer
  • Uscătoare de păr
  • Aparate de coafat pentru păr
  • Plăci de păr


Garanție de 1 an pentru:

  • Accesorii


Unde se aplică garanția Dyson?

Dacă produsul este vândut în UE sau în Regatul Unit, garanția Dyson este valabilă numai dacă (i) produsul este utilizat în țara în care a fost vândut sau (ii) aparatul este utilizat în Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia, Elveția sau Regatul Unit și dacă același model de produs cu aceeași tensiune este vândut în țara respectivă.

Dacă luați produsul în străinătate, garanția poate fi anulată. Cu toate acestea, vom încerca să vă ajutăm în țara respectivă.


Garanția Dyson este trasferabilă?

Garanția Dyson este transferabilă odată cu produsul Dyson, cu condiția prezentării dovezii originale de cumpărare de la un distribuitor autorizat de produse Dyson.