Skip navigation

Termeni și condiții de vânzare Dyson.com.ro

Această pagină, împreună cu documentele menționate expres în ea, vă furnizează informații despre noi și despre termenii și condițiile legale (Termeni) în care vindem oricare dintre produsele (Produse) enumerate pe site-ul nostru web (site-ul nostru) către dvs.

Acești Termeni vor fi aplicați oricărui contract între noi pentru vânzarea de Produse către dvs. (Contract). Vă rugăm să citiți Termenii cu atenție și să vă asigurați că îi înțelegeți înainte de a comanda oricare Produs de pe site-ul nostru. Vă rugăm să rețineți că, prin comandarea oricăruia dintre Produsele noastre, sunteți de acord să respectați prezenții Termeni și celelalte documente menționate expres.

Vi se va cere să confirmați acceptarea acestor Termeni înainte de a putea plasa o comandă. Dacă refuzați să acceptați prezenții Termeni, nu veți putea comanda niciun Produs de pe site-ul nostru. Ar trebui să tipăriți un exemplar al acestor Termeni sau să-i salvați pe computerul dvs. pentru referințe viitoare.

1. Informații despre noi

1.1 Noi operăm site-ul web www.dyson.com.ro. Suntem Dyson Technology BV, o companie înregistrată în Olanda cu numărul de companie (înregistrare KvK) 80177565 și cu sediul nostru înregistrat la De Ruijterkade 139, Amsterdam, 1011 AC, Olanda.

1.2 Pentru a ne contacta, vă rugăm să consultați pagina noastră de Contact.

> Înapoi la început

2. Produsele noastre și utilizarea site-ului nostru

2.1 Imaginile Produselor de pe site-ul nostru au doar scopuri ilustrative. Deși am depus toate eforturile pentru a afișa culorile cu acuratețe, nu putem garanta că afișajul pe computerul dvs. reflectă cu exactitate culoarea Produselor. Produsele dvs. pot fi ușor diferite față de acele imagini.

2.2 Deși am depus toate eforturile pentru a fi cât mai preciși posibil, toate dimensiunile, greutățile, capacitățile, dimensiunile și măsurătorile indicate pe site-ul nostru au o toleranță de abatere cu eroare de 2%.

2.3 Ambalajul Produselor poate varia față de cel prezentat în imagini pe site-ul nostru.

2.4 Toate prezentările Produselor pe site-ul nostru au caracter informativ și nu avem obligația să încheiem un contract de cumpărare referitor la aceste bunuri decât după ce este confirmat de noi în scris, conform secțiunii 5.3, printr-o Confirmare de expediere. Toate Produsele prezentate pe site-ul nostru sunt supuse disponibilității. Vă vom informa prin e-mail cât mai curând posibil dacă Produsul pe care l-ați comandat nu este disponibil și nu vom procesa comanda dvs.

2.5 Acest site este destinat vânzării de Produse către clienții finali care sunt persoane private considerate consumatori conform legii aplicabile. Doar acest gen de achiziții pot fi completate și realizate prin intermediul Dyson.com.ro. Persoanele juridice sau persoanele înregistrate pentru plata TVA (care acționează în calitate profesională) nu pot achiziționa produse Dyson prin intermediul site-ului dyson.com.ro. Dacă doriți să plasați o comandă ca persoană juridică sau acționând în calitate profesională, puteți face acest lucru.

> Înapoi la început

3. Cum utilizăm informațiile dvs. cu caracter personal

3.1 Folosim informațiile dvs. cu caracter personal doar în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să alocați timp pentru a citi acest text, deoarece conține informații importante care vă privesc. 

4. Drepturile consumatorului

Fără a aduce atingere clauzei 2.5, clauza 4 de mai jos se aplică doar dacă sunteți consumator.

4.1 Dacă sunteți consumator, puteți achiziționa produse de pe site-ul nostru numai dacă aveți cel puțin 18 ani.

4.2 În calitate de consumator, aveți drepturi legale referitoare la produsele care sunt defecte sau care nu corespund descrierii. Nimic din prezenții Termeni și condiții nu va afecta aceste drepturi legale. Un rezumat al principalelor drepturi legale este prezentat în clauza 4.3 de mai jos.

4.3 Dyson Technology B.V., în calitate de vânzător, este responsabil pentru produsele defecte vândute prin intermediul acestui site. În calitate de consumator, aveți dreptul de a obține o soluție gratuită de la noi în cazul în care produsele prezintă o lipsă de conformitate. În plus față de drepturile dvs. legale de garanție, Dyson oferă o garanție comercială („Garanția Dyson”), ai cărei termeni sunt detaliați în clauza 16.

> Înapoi la început

5. Cum se realizează Contractul între dvs. și noi

5.1 Procesul nostru de comandă vă permite să verificați și să corectați orice erori înainte de a trimite comanda dvs. către noi. Vă rugăm să alocați timp pentru a citi și verifica comanda la fiecare pagină a procesului de comandă.

5.2 După ce plasați o comandă, veți primi un email de la noi care confirmă primirea comenzii. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu înseamnă că a fost acceptată comanda dvs. Acceptarea comenzii dvs. va avea loc conform descrierii din clauza 5.3 de mai jos.

5.3 Vom confirma acceptarea comenzii dvs. prin trimiterea unui email care confirmă că produsele au fost expediate (Confirmare de expediere). Contractul între noi va fi realizat doar atunci când vă trimitem Confirmarea de expediere.

5.4 Dacă nu suntem în măsură să vă furnizăm un produs, de exemplu, din cauza lipsei de stoc sau a erorilor în prețul de pe site-ul nostru, așa cum este menționat în clauza 9.5 de mai jos, vă vom informa cu privire la acest lucru prin email și nu vom procesa comanda dvs. Dacă ați efectuat deja plata pentru produse, vă vom rambursa suma integrală cât mai curând posibil.

5.5 Sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în încheierea Contractului. Costurile suportate de dvs. pentru utilizarea mijloacelor de comunicare de la distanță în legătură cu încheierea Contractului (costuri de conexiune la internet, costuri de apeluri telefonice) vor fi suportate de dvs. în mod individual, iar aceste costuri nu vor diferi de tariful de bază.

> Înapoi la început

6. Dreptul consumatorului de a returna produsul și a primi banii înapoi

Articolul 6 se aplică numai dacă sunteți consumator.

6.1 Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a anula contractul în perioada specificată în clauza 6.3 de mai jos. Acest lucru înseamnă că, în timpul acestei perioade, dacă vă răzgândiți sau dacă decideți, din orice alt motiv, că nu doriți să păstrați produsul, ne puteți comunica decizia dvs. de a vă retrage din Contract și puteți primiți o rambursare.

6.2 Dreptul dvs. de retragere începe de la data confirmării de expediere, adică la data încheierii contractului. Dacă produsele au fost deja livrate către dvs., vă puteți retrage din contract în următoarele 14 zile. Această perioadă începe în ziua în care primiți produsele. În cazul în care obiectul contractului privește mai multe produse pe care le-ați comandat într-o singură comandă și sunt livrate separat, perioada de 14 zile va fi calculată de la data la care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs., cu excepția transportatorului, a dobândit posesia fizică a ultimului Produs. În cazul în care obiectul contractului privește livrarea unui produs constând din mai multe bucăți sau piese, perioada de 14 zile va fi calculată de la data la care dvs. sau o terță parte desemnată de dvs., cu excepția transportatorului, a dobândit posesia fizică a ultimei bucăți sau piesă.

În plus, potrivit politicii de anulare Dyson, extindem voluntar perioada de retragere la 30 de zile, începând cu ziua în care primiți produsele.

6.3 Pentru a vă retrage din contract, contactați-ne pe WhatsApp (sau telefonic la: +420 800 040 467) sau trimiteți-ne o scrisoare la: Dyson Technology BV, De Ruijterkade 139, 1011 AC Amsterdam, Țările de Jos. De asemenea, puteți utiliza formularul de retragere disponibil aici.

Puteți salva o copie a formularului de retragere pentru uz personal. Retragerea dvs. intră în vigoare de la data la care ne contactați în acest sens.

6.4 Dacă exercitați dreptul de retragere, vă vom rambursa suma integrală a prețului plătit pentru produse și orice taxe de livrare aplicabile. Vă vom rambursa cât mai curând posibil și în orice caz:

a) în termen de 14 zile de la data la care am primit informațiile despre decizia dvs. de a vă retrage din acest contract

b) Cu toate acestea, dacă au fost livrate bunuri, nu înainte de a returna bunurile sau de a furniza dovezi că le-ați trimis către noi.

Rețineți că pentru comenzile plasate cu plata în numerar la livrare, putem procesa rambursarea dvs. numai după ce primim detaliile contului bancar pentru a primi plata.

6.5 Puteți returna Produsele utilizând eticheta preplătită furnizată de noi. Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la notificarea de anulare către noi pentru a returna orice Produse pe care doriți să le returnați. Vă rugăm să vă asigurați că obțineți o dovadă de trimitere pentru propriile înregistrări. Din motive de mediu, de sănătate și siguranță, ar trebui să încercați întotdeauna să returnați bunurile în ambalajul lor original. Rețineți că, dacă nu ambalați corespunzător bunurile pentru a evita deteriorarea în timpul transportului sau dacă valoarea bunurilor este redusă ca urmare a manipulării într-un alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor, putem solicita compensarea pentru astfel de deteriorări sau o reducere a sumei rambursate ca urmare a scăderii valorii bunurilor. În caz contrar, la primirea bunurilor în stare neprejudiciată, vom rambursa suma integrală a achiziției pe cardul sau prin metoda pe care ați folosit-o inițial pentru achiziție. Adresa de returnare a bunurilor este: Kuehne + Nagel (AG & Co.) KG, Hamburger Straße 40, 47229 Duisburg, Germania.

6.6 Detalii privind dreptul dvs. de a anula și o explicație despre cum să exercitați acest drept sunt furnizate împreună cu Confirmarea de expediere.

> Înapoi la început

7. Livrare

7.1 Produsele achiziționate prin intermediul site-ului Dyson.com.ro pot fi livrate doar la adresele de livrare situate pe teritoriul României.

7.2 Comanda dvs. va fi îndeplinită până la data estimată de livrare (și intervalul de timp, dacă este cazul) menționată în Confirmarea de expediere, cu excepția cazului în care există un Eveniment în afara controlului nostru. Acest lucru se va întâmpla în mod obișnuit între 72 și 96 de ore (5-7 zile lucrătoare) dacă plasați comanda înainte de ora 14:00 CET. Dacă nu putem respecta data estimată de livrare din cauza unui Eveniment în afara controlului nostru, vă vom contacta cu o dată estimată revizuită de livrare.

7.3 Livrarea va fi considerată efectuată atunci când vă vom livra Produsele la adresa pe care ne-ați furnizat-o.

7.4 Produsele vor fi responsabilitatea dvs. de la finalizarea livrării.

7.5 Vă aparțin Produsele odată ce vă trimitem Confirmarea de expediere și cu condiția să primim plata integrală, inclusiv toate taxele de livrare aplicabile.

7.6 Dacă ați solicitat reciclarea vechiului dvs. aparat, vă rugăm să vă asigurați că este corespunzător ambalat pentru colectare și că urmați toate instrucțiunile de expediere furnizate. Nu vom putea returna aparatul după ce a fost colectat în vederea reciclării.

> Înapoi la început

8. Costuri de livrare

8.1 Livrarea produselor achiziționate prin intermediul Dyson.com.ro este gratuită.

> Înapoi la început

9. Preț

9.1 Prețurile Produselor vor fi cele menționate pe site-ul nostru periodic. Luăm toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că prețurile Produselor sunt corecte la momentul publicării. Cu toate acestea, dacă descoperiți o eroare în prețurile Produselor pe care le-ați comandat, vă rugăm să consultați clauza 9.5 de mai jos pentru a afla ce se întâmplă în acest caz.

9.2 Prețurile pentru Produsele noastre pot să se schimbe periodic, dar modificările nu vor afecta nicio comandă pe care am confirmat-o cu o Confirmare de expediere.

9.3 Prețul unui Produs include TVA la rata curentă aplicabilă în România la momentul respectiv. 

9.4 Prețul unui Produs nu include eventualele taxe de livrare aplicabile, dacă este cazul.

9.5 Site-ul nostru conține o mare varietate de Produse. În ciuda eforturilor noastre rezonabile, este posibil ca unele dintre Produsele de pe site-ul nostru să aibă un preț incorect. Dacă descoperim o eroare evidentă în prețul Produselor, vă vom informa cu privire la această eroare și vă vom oferi opțiunea de a continua achiziționarea Produsului la prețul corect sau de a vă anula comanda Nu vom procesa comanda dvs. până când nu primim instrucțiunile dvs. Dacă nu suntem în măsură să vă contactăm folosind detaliile de contact furnizate în timpul procesului de comandă, vom trata comanda ca fiind anulată și vă vom notifica în scris. Vă rugăm să rețineți că, dacă eroarea de preț este evidentă și ușor de recunoscut și ar fi putut fi rezonabil recunoscută de către dvs. ca o eroare în preț, nu suntem obligați să vă furnizăm Produsele la prețul incorect (mai mic).

> Înapoi la început

10. Plata și comenzile în avans

10.1 Plata trebuie efectuată prin una dintre următoarele metode: Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club, American Express, sau plata în numerar la livrare (sub rezerva limitei maxime a numărului de comenzi - consultați 10.3.2 de mai jos) . Plata pentru produse și taxele de livrare aplicabile trebuie efectuată în avans. Articolul 2119(1) din Codul Civil nu se aplică în această privință.

10.2 Nu vă solicităm să depuneți o sumă sau să efectuați alte plăți similare. Acest lucru se aplică fără a aduce atingere prevederilor din Articolul 10.1 al acestor Termeni și condiții privind obligația de plată în avans a prețului de achiziție (cu excepția cazului în care alegeți să plătiți în numerar la livrare).

10.3 Plata în numerar la livrare

10.3.1 Prin selectarea opțiunii „Plată în numerar la livrare”, veți putea plăti în numerar pentru comanda dvs. la livrarea produsului (produselor). Plata trebuie efectuată în lei și nu va fi acceptat cardul de debit sau de credit.

10.3.2 Numai comenzile cu o valoare maximă de 4.900 lei sunt eligibile pentru plățile în numerar la livrare.

În conformitate cu Legea nr. 70/2015, plata în numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzile care depășesc o valoare agreată de 10.000 lei pentru comenzile plasate de client în termen de 24 de ore. Dacă valoarea agreată a comenzilor plasate de dvs. în termen de 24 de ore depășește această sumă, comanda dvs. va fi anulată și va fi necesar să plasați o comandă nouă și să selectați o metodă de plată fără numerar.

10.3.3 Suma comenzii trebuie plătită integral înainte de primirea pachetului și semnarea notei de livrare. Pachetul trebuie deschis numai după ce clientul achită prețul integral al Produselor achiziționate. Puteți desemna o altă persoană, pe propria răspundere, să efectueze plata la primirea produsului (produselor) la adresa indicată, în numele dvs.

10.3.4 Comenzile plasate cu plata în numerar la livrare ca metodă de plată pot fi returnate utilizând procedura standard de returnare. După ce am primit produsul dvs. la unitățile de depozitare, veți fi contactat(ă) de Dyson la numărul de telefon furnizat atunci când plasați comanda, pentru a colecta detaliile contului dvs. bancar pentru procesarea rambursării (titularul contului, codul IBAN, BIC/SWIFT). Puteți furniza, pe propria răspundere, detaliile contului bancar unui prieten sau membru de familie. Dyson se va asigura că plata este efectuată numai către contul bancar indicat. Dacă nu vă putem contacta telefonic, vă vom trimite un e-mail la adresa de e-mail furnizată la finalizarea comenzii și vă vom solicita să ne contactați telefonic pentru a furniza detaliile contului dvs. bancar, pentru a emite rambursarea.

> Înapoi la început

11. Răspunderea noastră

Fără a aduce atingere clauzei 2.5, această clauză 11 se aplică numai dacă sunteți consumator.

11.1 Dyson operează un sistem de distribuție selectivă și, ca atare, furnizăm Produse doar prin intermediul dyson.com.ro pentru uz intern sau privat. Sunteți de acord să nu utilizați Produsul în scopuri comerciale, de afaceri sau de revânzare, și nu avem nicio răspundere față de dvs. pentru nicio pierdere de profit, pierdere de afaceri, întrerupere a afacerii sau pierdere de oportunitate de afaceri.

> Înapoi la început

12. Drepturi ce decurg în caz de lipsă de conformitate sau produse defecte

Fără a aduce atingere clauzei 2.5, această clauză 12 se aplică numai dacă sunteți consumator. 

12.1 Drepturile și obligațiile noastre reciproce privind drepturile ce decurg din nereguli de performanță sunt guvernate de reglementările legale general obligatorii corespunzătoare (în special de dispozițiile relevante ale Legii nr. 287/2009 (Codul Civil din România) și ale Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare a bunurilor.

12.2 Suntem responsabili față de dvs. că Produsele sunt lipsite de orice defecte la primire. 

12.3 În cazul în care apare un defect în termen de un an de la livrarea Produsului, se presupune că Produsul a fost defect la momentul livrării, cu excepția cazului în care natura Produsului sau defectul îl împiedică. Acest termen nu decurge în timpul în care nu puteți utiliza Produsul defect dacă ați reclamat în mod legal un defect.

12.4 Aveți dreptul de a vă exercita drepturile decurgând dintr-un defect al Produsului în termen de doi ani de la livrarea Produsului. 

12.5 Nu beneficiați de drepturi ce decurg dintr-o performanță defectuoasă dacă defectul a fost cauzat de dvs. Uzura și deteriorarea cauzată de utilizarea obișnuită sau, în cazul unui obiect folosit, uzura și deteriorarea corespunzătoare extinderii utilizării anterioare, nu sunt considerate defecte. În cazul achiziționării unui Produs second-hand (recondiționat), perioada prevăzută la clauza 12.4 este redusă la un an.  

12.6 Dacă Produsul are un defect, puteți cere înlăturarea acestuia. Puteți solicita furnizarea unui Produs nou fără defect sau repararea Produsului, cu excepția cazului în care metoda aleasă pentru înlăturarea defectului este imposibilă sau excesiv de costisitoare în comparație cu celelalte metode.

12.7 Putem refuza înlăturarea unui defect dacă este imposibilă sau excesiv de costisitoare, în special având în vedere gravitatea defectului și valoarea pe care Produsul ar fi avut-o fără defect.  

12.8 Vom prelua Produsul în cont propriu pentru înlăturarea defectului.

13. Evenimente în afara controlului nostru

13.1 Nu vom fi răspunzători sau responsabili pentru niciun eșec sau întârziere în îndeplinirea oricăror obligații ale noastre în temeiul unui Contract care este cauzat de un Eveniment în afara controlului nostru. Un Eveniment în afara controlului nostru este definit mai jos în clauza 13.2.

13.2 Un Eveniment în afara controlului nostru înseamnă orice acțiune sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil, inclusiv fără limitare la greve, blocări sau alte acțiuni industriale de către terțe părți, tulburări civile, revolte, invazii, atacuri teroriste sau amenințări cu atacuri teroriste, război (declarat sau nu) sau amenințări, pregătiri pentru război, incendii, explozii, furtuni, inundații, cutremure, surpări, epidemii sau alte dezastre naturale, sau eșuarea rețelelor publice sau private de telecomunicații sau imposibilitatea utilizării transportului maritim, aerian, rutier sau a altor mijloace de transport public sau privat.

13.3 Dacă are loc un Eveniment în afara controlului nostru care afectează îndeplinirea obligațiilor noastre în temeiul unui Contract:

    1. vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă notifica și
    2. obligațiile noastre în temeiul unui Contract vor fi suspendate, iar termenul pentru îndeplinirea obligațiilor noastre va fi prelungit pe durata Evenimentului în afara controlului nostru. În cazul în care Evenimentul în afara controlului nostru afectează livrarea Produselor către dvs., vom stabili o nouă dată de livrare cu dvs. după încheierea Evenimentului în afara controlului nostru.

> Înapoi la început

14. Comunicarea între noi

14.1 Atunci când ne referim în prezenții Termeni la „în scris”, acest lucru va include e-mailul și mesajele text pe Whatsapp.

14.2 Dacă sunteți consumator:

    1. pentru a anula un Contract în conformitate cu dreptul dvs. legal de a face acest lucru, așa cum este stabilit în clauza 6, puteți să ne contactați în conformitate cu clauza 6.3.
    2. dacă doriți să ne contactați în scris din orice alt motiv, puteți face acest lucru prin pornirea unei conversații WhatsApp sau prin expediere prin poștă pre-plătită către Dyson Technology BV, De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Olanda. Ne puteți contacta și folosind oricare dintre celelalte canale enumerate în secțiunea „Contactați-ne”.

14.3 Dacă trebuie să vă contactăm sau să vă notificăm în scris, o vom face prin e-mail sau prin expediere prin poștă pre-plătită la adresa pe care ne-ați furnizat-o în comanda dvs.

> Înapoi la început

15. Alți termeni importanți

15.1 Putem transfera drepturile și obligațiile noastre în temeiul unui Contract către o altă entitate sau persoană, cu condiția ca acest lucru să nu reducă garanțiile pentru dvs.

15.2 Puteți transfera drepturile sau obligațiile dvs. în temeiul prezenților Termeni către o altă persoană numai dacă convenim în scris.

15.3 Acest contract este între dvs. și noi. Nicio altă persoană nu va avea dreptul să impună niciuna dintre prevederile sale.

15.4 Fiecare dintre paragrafele prezenților Termeni operează separat. Dacă vreun tribunal sau autoritate relevantă decide că unul dintre acestea este ilegal sau inaplicabil, paragrafele rămase vor rămâne în vigoare.

15.5 Dacă nu insistăm asupra îndeplinirii de către dvs. a oricăror obligații în temeiul prezenților Termeni, sau dacă nu ne exercităm drepturile împotriva dvs. sau dacă le amânăm, acest lucru nu va însemna că ne-am retras drepturile împotriva dvs. și nu va însemna că nu trebuie să respectați aceste obligații. Dacă renunțăm la o nerealizare din partea dvs., o vom face numai în scris, și acest lucru nu va însemna că vom renunța automat la orice altă nerealizare ulterioară din partea dvs.

15.6 Dacă sunteți consumator, vă rugăm să rețineți că prezenții Termeni sunt guvernați de legislația din România. Acest lucru înseamnă că un Contract pentru achiziționarea Produselor prin intermediul site-ului nostru și orice dispută sau revendicare derivată din sau în legătură cu acesta va fi guvernat de legislația din România. Dvs. și noi suntem de acord cu faptul că instanțele din România vor avea jurisdicție neexclusivă; această prevedere nu vă împiedică să depuneți o reclamație în alte jurisdicții, dacă este permis de legile aplicabile.

15.7 Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR), cu sediul în Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, România, adresă de internet: https://anpc.ro/ce-este-sal/ este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a disputelor cu consumatorii ce decurg din Contract.

15.8 Centrul European al Consumatorilor din România (CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR DIN ROMÂNIA), cu sediul în Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, România, adresă de internet: https://eccromania.ro/ reprezintă punctul de contact conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulament privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).

15.9 Dacă nu sunteți consumator, un Contract și orice dispută sau revendicare derivată din sau în legătură cu acesta sau cu obiectul sau elaborarea acestuia (inclusiv dispute sau revendicări necontractuale) vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația din România.

15.10 Dacă nu sunteți consumator, ambele părți sunt de acord în mod irevocabil că instanțele din România vor avea jurisdicție exclusivă pentru soluționarea oricărei dispute sau revendicări derivate din sau în legătură cu un Contract sau cu obiectul sau elaborarea acestuia (inclusiv dispute sau revendicări necontractuale).

> Înapoi la început

16. Detalii despre Garanție 

16.1 Cine este garantul?

Dyson Technology B.V., cu sediul social la De Ruijterkade 139, 1011 AC Amsterdam, Olanda.

16.2 Ce acoperă garanția Dyson?

Garanția Dyson este o garanție comercială, furnizată gratuit împreună cu produsul dvs., care acoperă repararea sau înlocuirea produselor vândute pe dyson.com.ro în cazul în care acestea prezintă defecte din cauza materialelor sau a manoperei defectuoase în perioada de garanție.

Garanția Dyson este suplimentară față de drepturile dvs. legale în calitate de consumator, cum ar fi dreptul dvs. de a solicita anumite remedii, gratuit, de la persoana care v-a vândut un aparat/echipament Dyson (care poate sau nu să fie Dyson) în caz de lipsă de conformitate.

Dacă unele piese sunt epuizate (de exemplu într-o anumită variantă de culoare), Dyson le va înlocui cu o altă piesă de schimb funcțională.

16.3 Ce nu este acoperit?

Aparatele Dyson sunt proiectate pentru performanțe ridicate continue în scenarii casnice obișnuite. Dacă un aparat Dyson este utilizat în modul în care este destinat și se defectează din cauza materialelor, manoperei sau funcției defectuoase în perioada de garanție menționată mai jos, îl vom repara sau îl vom înlocui.

Cu toate acestea, există circumstanțe în care garanția Dyson nu acoperă repararea sau înlocuirea unui aparat. Acestea sunt următoarele:

•          Uzura normală, inclusiv piesele care ar putea să se uzeze în mod rezonabil în timp (de exemplu: siguranță, curea, perie, baterii, unități de filtrare etc.).

•          Deteriorări accidentale.

•          Deteriorări ca urmare a utilizării care nu respectă datele tehnice.

•          Deteriorări cauzate de neîntreținerea recomandată a aparatului.

•         Îndepărtarea factorilor blocanți. Dacă aparatul dvs. se blochează, consultați Manualul de utilizare Dyson pentru detalii despre cum să îl deblocați. Dacă nu sunteți sigur cum să abordați această situație, luați legătura cu noi.

•          Deteriorări din surse externe, cum ar fi transportul, condițiile meteorologice, penele de curent sau supratensiunile.

•          Defecțiuni cauzate de circumstanțe din afara controlului rezonabil al Dyson.

•          Defecțiuni cauzate de:

o          Utilizarea sau întreținerea neglijentă, utilizarea greșită, neglijarea sau manipularea neglijentă a aparatului;

o          Utilizarea aparatului într-un mod care nu este în conformitate cu Manualul de utilizare Dyson;

o          Utilizarea aparatului pentru altceva decât scopurile normale de uz casnic pentru care este proiectat în țara în care a fost achiziționat.

o          Utilizarea de piese care nu sunt asamblate sau instalate în conformitate cu instrucțiunile Dyson.

o          Utilizarea de piese și accesorii care nu sunt componente autentice Dyson. 

o          Asamblare sau instalare defectuoasă (cu excepția cazului în care sunt efectuate de Dyson sau de agenții săi autorizați).

o          Reparații sau modificări efectuate de părți din afara Dyson sau a agenților săi autorizați.

Dacă aveți vreo îndoială cu privire la ceea ce acoperă garanția Dyson, vă rugăm să ne contactați.  

16.4 Cum se face o reclamație în temeiul garanției Dyson?

Dacă produsul dvs. nu este încă înregistrat cu noi, vă rugăm să o faceți urmând instrucțiunile furnizate la:www.dyson.com.ro

Pentru a solicita aplicarea garanției Dyson pentru produsul dvs., luați legătura cu Serviciul nostru pentru clienți prin oricare dintre canalele enumerate în secțiunea „Contactați-ne”.

Pentru a efectua reparația sau înlocuirea în temeiul garanției Dyson, va trebui să furnizați dovada livrării / achiziției înainte de a se putea efectua orice lucrare. Vă rugăm să rețineți că fără această dovadă, orice lucrare efectuată va fi taxabilă. Vă rugăm să păstrați chitanța de achiziție sau nota de livrare

16.5 Când intră în vigoare garanția Dyson și cât durează?

Garanția Dyson intră în vigoare la data achiziției (sau la data livrării dacă aceasta este ulterioară) și are durata indicată mai jos:

Garanție de 2 ani:

•          Aspiratoare fără fir

•          Ventilatoare și aeroterme

•          Purificatoare de aer și umidificatoare

•          Uscătoare de păr

•          Aparate de coafat

•          Plăci de îndreptat părul

Garanție de 1 an:

•          Accesorii

16.6 Unde este validă garanția Dyson?

În cazul în care un aparat Dyson este vândut în afara UE sau a Regatului Unit, garanția Dyson va fi validă numai dacă aparatul este utilizat în țara în care a fost vândut.

În cazul în care un aparat Dyson este vândut în UE sau Regatul Unit, garanția Dyson va fi validă numai (i) dacă aparatul este utilizat în țara în care a fost vândut sau (ii) dacă aparatul este utilizat în Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia, Elveția sau Regatul Unit și același model ca și aparatul este vândut la aceeași tensiune nominală în țara relevantă.

Dacă duceți aparatul în străinătate, garanția poate fi anulată. Cu toate acestea, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta în noua dvs. țară de rezidență.

16.7 Sunt transferabile garanțiile Dyson?

Garanțiile Dyson sunt transferabile cu aparatul Dyson, cu condiția să fie furnizată dovada originală de cumpărare de la un distribuitor autorizat care să vă vândă aparatul Dyson împreună cu dovada oricărei schimbări a proprietarului aparatului Dyson, care să confirme că aparatul Dyson a fost în stare bună de funcționare când a avut loc schimbarea proprietarului.

 > Înapoi la început