Skip navigation

Livrare și returnare

Livrare:

Comanda dvs. va fi procesată în termenul estimat de livrare (și, eventual, în intervalul de timp) specificat în confirmarea de expediere, cu excepția cazului în care apare un incident care nu depinde de noi. Aceasta este de obicei între 96 și 60 de ore (5-7 zile lucrătoare) dacă plasați comanda înainte de ora 14:00 Ora Europei Centrale (UTC+1). În cazul în care nu putem respecta data estimată de livrare din cauza unui incident care nu depinde de noi, vă vom contacta cu o dată estimată de livrare modificată.


Anulare:

Dacă ați reușit să plasați o comandă și v-ați răzgândit, pur și simplu refuzați livrarea acesteia. Aveți la dispoziție până la 14 zile - perioadă de returnare a bunurilor; vă rugăm să vă asigurați că returnați dispozitivul în ambalajul original.


Returnare:

Dacă ați primit dispozitivul, dar v-ați răzgândit, îl puteți returna în termen de 14 zile. Vă rugăm să vă asigurați că returnați dispozitivul în ambalajul original și că includeți toate accesoriile care au fost incluse în comandă.


Pentru a returna produsul dvs. contactați serviciul nostru pentru clienți prin Whatsapp, pentru a solicita eticheta de returnare.


Lipiți eticheta de returnare pe partea exterioară a cutiei și atașați chitanța de returnare pe care ați primit-o. Depuneți produsul returnat la orice punct de colectare a companiei de livrare corespunzătoare. Vă rugăm să consultați livratorul pentru mai multe detalii.


Dacă ați pierdut eticheta de returnare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin Whatsapp, care vă poate emite o nouă etichetă de returnare.

REREE


Schimb:

Dacă credeți că ați cumpărat un produs greșit, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin Whatsapp și unul dintre experții noștri va fi bucurps să discute cu dvs. opțiunile de schimb.


Garanție:

Dispozitivele Dyson sunt concepute pentru o performanță înaltă continuă. Dacă un dispozitiv Dyson este utilizat conform prevederilor și se defectează în perioada de garanție de doi ani, este responsabilitatea noastră să îl reparăm sau să îl înlocuim. Cu toate acestea, există anumite circumstanțe în care garanția Dyson nu acoperă repararea sau înlocuirea unui aparat. Mai multe informații pot fi găsite aici.