Livrare și returnare
Livrare:
Comanda dvs. va fi procesată în termenul estimat de livrare (și, eventual, în intervalul de timp) specificat în confirmarea de expediere, cu excepția cazului în care apare un incident care nu depinde de noi. Aceasta este de obicei între 7-9 zile lucrătoare dacă plasați comanda înainte de ora 14:00 Ora Europei Centrale (UTC+1). În cazul în care nu putem respecta data estimată de livrare din cauza unui incident care nu depinde de noi, vă vom contacta cu o dată estimată de livrare modificată.
Plata în numerar la livrare momentan nu este disponibilă
Plata ramburs:
Acceptăm plata numai în numerar (în moneda locală) la livrare. Plata prin card la livrare nu v-a fi acceptată.
Comenzile plasate prin ramburs vor fi expediate prin intermediul transportatorului nostru partener UPS.
Veți primi un e-mail de la UPS pentru a vă informa cu privire la intervalul de timp de livrare propus.
Dacă intervalul orar nu este potrivit pentru dvs., vă rugăm să contactați UPS și să îi informați pentru a programa o altă întâlnire.
În cazul unei livrări eșuate (de exemplu, nimeni nu este acasă pentru a primi comanda / nu există numerar disponibil pentru a efectua plata) - vom face încă 2 încercări, după care comanda va fi anulată.
Valoarea comenzii trebuie plătită integral înainte de primirea coletului și semnarea foii de livrare. Pachetul poate fi deschis numai după ce clientul plătește integral prețul Produselor achiziționate. Puteți încredința altcuiva, pe riscul dumneavoastră, plata pentru primirea Produsului (Produselor) la adresa desemnată în numele dvs.
Pragul valorii comenzii pentru o comandă cu plată rambursată este de minim 1500 LEI și maxim de 4900 LEI.
Anulare:
Dacă ați reușit să plasați o comandă și v-ați răzgândit, pur și simplu refuzați livrarea acesteia. Aveți la dispoziție până la 14 zile - perioadă de returnare a bunurilor; vă rugăm să vă asigurați că returnați dispozitivul în ambalajul original.
Returnare:
Dacă ați primit dispozitivul, dar v-ați răzgândit, îl puteți returna în termen de 60 zile. Vă rugăm să vă asigurați că returnați dispozitivul în ambalajul original și că includeți toate accesoriile care au fost incluse în comandă.
Pentru a returna produsul dvs. contactați serviciul nostru pentru clienți prin Whatsapp, pentru a solicita eticheta de returnare.
Lipiți eticheta de returnare pe partea exterioară a cutiei și atașați chitanța de returnare pe care ați primit-o. Depuneți produsul returnat la orice punct de colectare a companiei de livrare corespunzătoare. Vă rugăm să consultați livratorul pentru mai multe detalii.
Dacă ați pierdut eticheta de returnare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin Whatsapp, care vă poate emite o nouă etichetă de returnare.
Returnarea comanzii prin ramburs
Dacă doriți să returnați comanda dvs. achiziționată prin ramburs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
Contactați serviciul clienți prin whatsapp sau chat pentru a solicita o etichetă cu adresa de returnare.
Utilizați eticheta de returnare împărțită de agentul de servicii pentru clienți pe pachetul original.
Returnați produsul care urmează să fie returnat la cel mai apropiat punct DHL.
Odată ce produsul returnat este primit - agentul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta pentru a obține detaliile bancare (număr de cont, IBAN, cod BIC/SWIFT) unde va fi transferată rambursarea.
Dacă nu vă putem contacta telefonic, vă vom trimite un e-mail la adresa de e-mail furnizată la finalizarea comenzii și vă vom solicita să ne contactați telefonic pentru a ne furniza detaliile contului dvs. bancar pentru a vă emite rambursarea.
Avem un mecanism securizat de gestionare a detaliilor bancare ale clienților pentru a ne asigura că nu există fraudă / încălcare a datelor.
Veți primi un e-mail de confirmare a datelor bancare. În cazul în care detaliile bancare din e-mail nu sunt corecte, vă rugăm să contactați agentul de servicii pentru clienți pentru a rectifica detaliile.
Rambursarea poate dura până la 14 zile de la momentul primirii produsului de către Dyson.
Schimb:
Dacă credeți că ați cumpărat un produs greșit, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin Whatsapp și unul dintre experții noștri va fi bucurps să discute cu dvs. opțiunile de schimb.
Garanție:
Dispozitivele Dyson sunt concepute pentru o performanță înaltă continuă. Dacă un dispozitiv Dyson este utilizat conform prevederilor și se defectează în perioada de garanție de doi ani, este responsabilitatea noastră să îl reparăm sau să îl înlocuim. Cu toate acestea, există anumite circumstanțe în care garanția Dyson nu acoperă repararea sau înlocuirea unui aparat. Mai multe informații pot fi găsite aici.