Skip navigation

Modalitati de plata si livrare

REGULI COMENZI ONLINE


Bine ai venit pe website-ul oficial Dyson!

Pentru o cât mai bună desfășurare a comenzilor online și pentru a te asigura că vei putea comanda tot timpul produsele dorite, te invităm să citești cu atenție câteva reguli esențiale:

  • la plasarea unei comenzi online, indiferent de modul de plată, vei fi înștiințat de primirea comenzii pe adresa de e-mail aferentă contului. Ulterior vei primi informații suplimentare privind disponibilitatea produselor și data livrării lor
  • procesarea comenzilor online se face în ordinea plasării acestora. Disponibilitatea produselor în stoc precum și alte informații despre starea produselor (noi/resigilate) vor fi comunicate de către un operator Dyson (telefonic sau pe e-mail)
  • atunci când, din diverse motive, refuzi 3 comenzi/produse returnate ne rezervăm dreptul de a refuza onorarea viitoarelor comenzi plasate pentru aceeași adresă de livrare

 

CUM CUMPĂR?

Alegiţi produsele dorite şi pentru a le comanda online aveţi la dispoziție butonul "Adaugăti în coș". După ce aţi terminat de adăugat în coș toate produsele dorite, accesati "Coșul meu". Aici verificaţi cu ușurință prețurile și puteți modifica cantitățile produselor. Pentru a trece la pasul următor este nevoie să completati câmpurile aferente Adresei de livrare cu: Adresa de e-mail, Adresa de livrare, oraş, ţara, cod postal bifati opțiunea "Doresc sa primesc informatii depsre produsele, serviciile, campaniile si promotiile, evenimentele si activitatea NYS Experience si companiilor affiliate (comunicari de marketing) " și apoi apasati butonul " Continuati la plata". Alegeti modalitatea de plata dorita: numerar/cash la livrare sau prin card bancar online.


 

CUM PLĂTESC?

Modalitățile de plată acceptate pe website-ul Dyson sunt următoarele:

1. Plata prin numerar

La livrarea comenzii prin curier rapid poți achita contravaloarea prin ramburs.

 

 

2. Plata prin card

Produsele comandate pe website-ul Dyson pot fi achitate online, prin card bancar, în momentul plasării comenzii. Tipurile de card acceptate sunt: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Toate plățile online sunt procesate prin intermediul Adyen. Website-ul Dyson nu va solicita sau stoca datele cardului tău. Pentru finalizarea corectă a tranzacției trebuie să furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului. Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb folosit de banca emitentă a cardului.

 

3. Transfer bancar

Poți efectua un transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail.

 



UTILIZAREA VOUCHERELOR/CODURILOR DE REDUCERE

 

  • voucherul nu se poate cumula cu alt voucher in momentul plasarii comenzii
  • voucherul nu se poate converti in bani si nu se poate solicita contravaloarea acestuia

 

MODALITĂȚI DE LIVRARE

Livrarea produselor comandate online se face doar pe teritoriul României, prin firma de curierat rapid FAN Courier.

Comenzile plasate până în ora 16:00 se vor livra în 24 de ore de la primirea comenzii. Comenzile plasate după ora 16:00 se vor livra în 48 de ore de la primirea comenzii. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. 

Comenzile plasate vineri, după ora 16:00, sâmbătă și duminică se vor procesa în cursul zilei de luni și se vor livra în 24 de ore. Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc. 

Pentru fiecare comandă online se va aplica un cost de transport după cum urmează:

  • pentru comenzile de produse din categoriile "Aspiratoare ", "Tratarea aerului" , "Îngrijirea părului" si " Capete si accesorii" se va aplica un cost de transport de 29.99 lei (TVA inclus), care va fi afișat separat pe comandă și factură

 

În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.

După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.


 

RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți denunța unilateral contractul în termenul de 14 zile de la data intrării în posesia fizică și returna produsul(e), iar noi îți oferim trei opțiuni:

  • îți returnăm suma de bani sau
  • îți înlocuim produsul cu un alt produs identic sau
  • poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru a achita alt produs

Este ușor să vorbiți cu noi.

Ne puteți suna
N/A
Trimiteți-ne un e-mail
WhatsApp